המוסיקה הינה אמצעי מוכר וזמין, באמצעותו ניתן לחוות חוויות ראשוניות ומשמעותיות, המחברות אותנו אל עצמנו. בקרב אוכלוסיית תלמידנו, בעלי ASD, ערוץ זה מאפשר תקשורת בסיסית, בייחוד עבור אותם תלמידים, אשר ערוצי התקשורת האחרים חסומים בפניהם. המוסיקה מפתחת מיומנויות תקשורת בין התלמידים, מחייבת הקשבה, ביצוע הוראות, התחשבות, לקיחת תור בזמן המתאים וכדו'. המוסיקה מעוררת מגוון רגשות כגון: שמחה, עצב, התלהבות ומהווה מקור להירגעות. המוסיקה משמשת כאמצעי לעוררות של חוויות פנימיות אצל הילד ומאפשרת לו לפעול עם סביבתו,

תוך יצירת קשר. כמו כן, המוסיקה מהווה מסגרת מארגנת וממקדת אשר מקנה תחושת ביטחון.

במסגרת שיעורי המוסיקה בבית הספר, לומדים התלמידים להאזין למוסיקה מגוונת, במיקצבים שונים. התלמידים לומדים לשיר שירים, תוך חשיפה לנושאים הקשורים בעולם הילד ובתרבויות שונות ובדגש על פיתוח שפה. עוד מתנסים הילדים, בתנועה חופשית באמצעות מוסיקה, במטרה לפתח את יכולת תנועת הגוף, תוך ביטוי תחושותיהם הראשוניות באופן בלתי אמצעי ומשחרר.

מקהלת בית הספר: השנה, גובשה קבוצה של ילדים בעלי יכולת שירה, הקשבה להוראות ועמידה מול קהל. המקהלה נפגשת פעמיים בשבוע למפגש שירה משותף של שירים נבחרים. המקהלה תשתתף באירועים שונים במסגרת הבית ספרית.