תכניות מיוחדות בבית ספרנו

22/01/2015

כיתות א':

שח-מט:

כיתות א' ו-ב' זוכות בשעה שבועית בה מועברת להם פעילות מחשבתית תוך שימוש במשחק השח-מט הדורש מחשבה רבה טרם ביצוע פעולה.

image.jpgimage (2).jpgimage (3).jpg

יוגה:


תלמידינו/ותינו בכל אחת משתי כיתות א' בבית הספר, זוכים/ות לשעתיים שבועיות של לימוד, תרגול והתנסות ביוגה. יסמין, מדריכת היוגה, יחד עם מחצית מהכיתה, מתרגלים שיטות מגוונות של פעילות ספורטיבית, הכוללת אימון נשימתי, מתיחות, הרפייה והכרה גופנית ואישית של כל אדם את עצמו. 


להלן תמונות:

יוגה 2.jpg

יוגה 3.jpg

יוגה 1.jpg
 

כיתות ב'-ג':

כיתה ב' אף היא זכתה בהעשרה בשח מט.

 אופרה

כיתות ב' ו-ג' זוכות לשיעור שבועי אחד, במהלכו מגיעים מדריכי האופרה, בלווים בכלי נגינה. מדריכי האופרה מלמדים מגוון מונחים מהעולם המוזיקלי, תוך התנסות בשירה, גיוון של טונים, למידה, הכרה ושירה של מגוון שירים, תוך שילוב של השפות העברית והערבית. בשיעור זה מתחולל קסם של צלילים, אותו יוצרים התלמידים/ות. בסוף התהליך ולקראת תום שנת הלימודים, משתלבת עשייה זו לכדיי הצגת התוצרים באחד מטקסי בית הספר.

 כיתה ב':

תמונה 1.JPGתמונה2.JPG

תמונה 3.JPG

כיתה ג':

20140915_093808.jpg20140915_093905.jpg
 

כיתות ד'-ה':

כיתה רוקדת

תלמידי/ות כיתה ד', יחד עם תלמידות כיתה ה', זוכים/ות לשיעור שבועי של ריקודים סלוניים, העונה לשם "כיתה רוקדת". במהלך שיעור זה, בנוסף למיומנות הריקוד הנלמדת, מושם דגש רב על תקשורת בין אישית, מתן כבוד לכל אחד מבני/ות הזוג לריקוד, קשר עין ו שלל דגשים אקוטיים ומשמעותיים להתפתחות הילד/ה כמתבגר/ת כעת ובעתיד. דגשים אלו נובעים מההכרה בחשיבות של הבניית מערכת ערכים מוסרית, אחראית, בוגרת ומכבדת, כלפי בני/ות המין השני, כבר בהיותם/ן מתבגרים בסביבה הטרוגנית, הן בהיבטים אישיים והן בהיבטים הבין-אישיים.

כיתה רוקדת 3.jpg

1כיתה רוקדת.jpg

כיתה רוקדת.jpg
 

סולמות
פרוייקט "סולמות" הוא פרוייקט נגינה בתזמורת. תלמידי כיתה ה' לומדים לנגן על כלים כגון חצוצרה, טרומבון, סקסופון, חליל ועוד. התלמידים מתאמנים בנגינה על הכלים ומתנסים בנגינה בתזמורת כל הכיתה יחדיו.

20141204_104224.jpg20141204_104259.jpg