קו ומקצב!

    למדנו שקו יכול לתאר קצב. לשיעור הגיע מוסיקאי עם מספר כלי נגינה, למדנו על הכלים השונים והצלילים הייחודיים שהם מייצרים. תחילה הוזמנו תלמידים ללוח לנסות ולצייר לפי קצב המנגינה, לאחר מכן כל תלמיד קיבל דף גדול וצייר לקצב הצלילים, את החללים שנוצרו בדף צבענו בצבעים צבעוניים.

    אמנות רחוב בכפיר

    יצאנו לצייר בגיר בחצר, למדנו על צורת המנדלה-צורה אינסופית ומיוחדת בצבעוניותה. ציירנו בתוך ריבועי בטון ציורים חופשיים ויצרנו פסיפס ציורים משותף.

    פרספקטיבה ויצירת אשליה של עומק בציור

    למדנו שפריטים גדולים מופיעים בקדמת הדף ופריטים קטנים מופיעים מאחור כדי ליצור אשליה של עומק בציור. תחילה יצרנו דמויות\ פריטים בשלושה גדלים, צבענו, גזרנו ולאחר מכן הצבנו אותן על דף חדש בהתאם לחוקי הפרספקטיבה.

    מיחוי בפנדה

    טכניקת מריחה וצבעי שמן פסטל יצרנו ציורים ''זוהרים''. מושגים נלמדים: מיחוי, שכפול, הסתרה.

    חלזונות בטכניקה מעורבת

    לכבוד החורף, הכנו חלזונות בטכניקת ''רדי מייד'', מושג מעולם האמנות שמשמעותו שימוש בחפצים מהיום יום שלנו בתוך יצירת האמנות, פיקאסו למשל השתמש ברדי מייד בעבודותיו כשלקח כל מיני חפצים כגון חבל והדביקם בעבודתו. אנחנו השתמשנו בדיסקים ישנים ויצרנו חלזונות צבעוניים.