ראשי הוראה דיפרנציאלית - מפגש 18.12.12, מנחה: אדוה גבאי עפר

 הוראה דיפרנציאלית - מפגש 18.12.12, מנחה: אדוה גבאי עפר

מהלך המפגש:

 

- מידע קודם לידע חדש -

  • היכנסו לגוגל מודרטור, ושאלו שאלות בהקשר לתחומים הבאים:
    • הוראה דיפרנציאלית באופן כללי
    • הוראה דיפרנציאלית בשילוב תקשוב
    • תפקיד המורה בהוראה דיפרנציאלית
    • מקום הרכז בעבודה עם מורים על הוראה דיפרנציאלית
  • קראו את שאלות העמיתים שלכם, הצביעו לשאלות שנראות משמעותיות יותר עבורכם.
  • אילו תובנות התעוררו אצלכם בעקבות קריאת השאלות של העמיתים?
  • איזה פוטנציאל ללמידה דיפרנציאלית (מותאמת) מזַמֵן הכלי ללומדים?

- חיבור בין ידע תיאורטי לפרקטי:

 

- אפשרויות ליצירת דיפרנציאליות בהוראה:

כיצד ליצור התאמות.jpg

סגנונות למידה - סדנא: 

•  צפו בסרטון בנושא סגנונות למידה

  • עבדו על פי ההנחיות במשימה.
  • דיון קבוצתי:
    • אילו היבטים דיפרנציאליים באים לידי ביטוי במשימה זאת?
    • איך ניתן להשביח את המשימה כך שתהיה יותר מותאמת?

סדנא ביחידים או בקבוצות קטנות - לפניכם מספר אפשרויות ליישום ולמידה של הנושא, בחרו אחת מהפעילויות הבאות:

• זיהוי מאפיינים דיפרנציאליים במשימה מתוקשבת מהרשת, והשבחתה.
• חקר כלים טכנולוגיים והפוטנציאל שלהם לדיפרנציאליות

דוגמאות יישומיות מהשדה שלי ליישומים של הוראה מותאמת.

 

- סיכום המפגש - קלפי מטאפורות -

  • תובנות בעקבות המפגש וההתנסויות בשדה, תפקיד הרכז בהובלת השינוי, אתגרים להמשך.

חזרה לפיתוח מקצועי
חזרה לרכזים